آنجا میان بازوانتامواج الهی ساتع میشود از قلبتتا دنیا دنیاست،میخواهم همانجا بمانمهمانجا غرق در آغوشتوصال دل من با دل تو...چه شاعرانه ی عجیبی!چه اعجازی دارد این وصلمعجزه ی نگاه تو،چه طوفانی در من به پا کردکم نشود سایه ی مهرت از دلمنرود لطف نگاهت از سرمدل آشوبم!نکند نگاهی به دنبال جدایی این وصل باشدآشوبم و این آتش مدتهاست که برپاستآبی باش بر آتش دلممرحمی باش بر زخمهای تنمدستت که در دستم باشد،اقیانوس آرامم+ نوشته شده در چهارشنبه سوم آبان ۱۳۹۶ساعت 11:2  توسط Adonia | باغ یاس...
ما را در سایت باغ یاس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 1:01